№ 4 (2019)

DOI: https://doi.org/10.36742/2410-0919-2019-4

Зміст

Статті

ОСНОВНІ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ PDF
Василь Брич, Уляна Ткач 7-19
ЦІНОУТВОРЕННЯ В СТРУКТУРІ МЕХАНІЗМУ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ PDF
Андрій Вдовиченко 20-27
НАПРЯМИ ДОРАДЧОГО СУПРОВОДУ ВИКОРИСТАННЯ МЕХАНІЗМУ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА У ПІДВИЩЕННІ ДІЄВОСТІ ЕКОЛОГІЧНОЇ ЛОГІСТИКИ PDF
Анатолій Іванько, Юрій Бакун, Михайло Ксенофонтов 28-37
ЦІННІСТЬ РЕСТОРАННОЇ ПОСЛУГИ ЯК КЛЮЧОВА ДЕТЕРМІНАНТА РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА PDF
Наталя Балацька 38-48
ФОРМУВАННЯ НАПРЯМІВ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛУРГІЙНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ТЕНДЕНЦІЙ ЗМІНИ ЕКСПОРТУ-ІМПОРТУ PDF
Іванова Марина, Василь Швець, Олена Варяниченко 49-57
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА РОЗВИТОК ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ PDF
Андрій Кулик 58-67
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ТА ВИТРАТ ПРИВАТНИХ ВИКОНАВЦІВ, ЯК СУБ’ЄКТІВ НЕЗАЛЕЖНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ PDF
Тетяна Фоміна 68-78
ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГОСЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ PDF
Степан Барна 79-86
ПЕРЕДУМОВИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ PDF
Леонід Бицюра 87-93
МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ ЕНЕРГОСЕРВІСУ PDF
Богдан Брич 94-101
ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОСЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ PDF
Микола Городецький 102-113
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ PDF
Тетяна Мурована, Тетяна Харченко, Наталія Авраменко 114-122
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА PDF
Віталій Нянько, Віталій Карпенко, Олександр Нездоровін 123-131
ЦИФРОВА ПЛАТФОРМА ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТА МОНІТОРИНГУ ІНДЕКСУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕС-СТРУКТУР PDF
Ірина Струтинська 132-142
УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЄЮ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ PDF
Інна Ховрак 143-152
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РОЗУМІННЯ ПРОЗОРОСТІ В КОРПОРАТИВНОМУ УПРАВЛІННІ ТА В БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ОБЛІКУ PDF
Василь Царук 153-159