МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЬ В СИСТЕМІ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.36742/2410-0919-2019-1-11Ключові слова:
методика, маркетингові дослідження, екологічний маркетинг, аграрний секторАнотація
Вступ. В процесі розвитку екологічного маркетингу як фундаментальної так і прикладної дисципліни особливого значення набуває ефективне використання та аналіз маркетингової інформації про ринок, його кон’юнктуру, поведінку споживачів. І саме від того на скільки якісними будуть результати маркетингових досліджень, буде залежати подальша стратегія та конкурентоспроможність підприємства. Саме тому питання маркетингових досліджень та методів їх проведення є актуальним.
Методи. При написанні статті використовувалися такі методи, як: аналіз та синтез, порівняння, формалізації.
Результати. Беручи до уваги визначення різних вчених, а також те що на нашу думку екологічний маркетинг та маркетинг в цілому є складовою процесу управління, маркетингові дослідження слід розглядати як «процес систематичного збору та аналізу даних, необхідних для прийняття управлінських рішень для досягнення поставлених цілей і стратегічних завдань підприємства».
Перспективи: Подальші дослідження будуть спрямовані на визначення найбільш ефективних та оптимальних методів дослідження ринку, збору первинних даних, оцінки поведінки споживачів та формування оптимальних стратегій розвитку суб’єкта господарювання.
Посилання
Grigorchuk, T.V. (2007). Marketing. Chastyna druha [Marketing. Second part]. Kyiv, Ukraine : Universytet
“Ukraina”.
American Marketing Association. www.MarketingPower.com. Retrieved from www.MarketingPower.com.
Cherchill, G., & Braun, T. (2007). Marketingovyye issledovaniya. 5-ye izd [Marketing research. 5-th ed].
G.L. Bagiyev (Ed). Saint Petersburg, Russia: Piter.
Kotler, F. (2007). Osnovy marketinga [The basics of marketing]. Izdatelskiy dom "Vilyame".
Neres, K. Malhotra. (2002). Marketingovyye issledovaniya. Prakticheskoye rukovodstvo. 3-ye izd.
[Marketing research. Practical guide. 3-rd ed.]. Moscow, Russia.
Golubkov, E.P. (1998). Marketingovyye issledovaniya: teoriya, metodologiya i praktika. [Marketing
research: theory, methodology and practice]. Moscow, Russia: Publishing house "Finpress".
Galitskyi, E.B. (2006). Metody marketynhovykh doslidzhen [Methods of marketing research]. Moscow,
Russia: Institute of the Foundation "Public Opinion".
Shevchenko, D.A. (2014). Reklama. Marketinh. Piar. [Advertising. Marketing. PR]. Moscow, Russia:
"RHHU".
Zinovchuk, N.V., & Raschenko, A.V. (2015). Ekolohichnyy marketynh. [Ecological marketing]. Zhytomyr,
Ukraine: The publishing house of the Ivan Franko State University of Zhytomyr.
Ekolohichnyi marketynh na pidpryiemstvi. www.childflora.org.ua. Retrieved from www.childflora.org.ua.
Vladimirova, M.S. (2016). Formuvannia ekolohichnoho marketynhu na pidpryiemstvi [Formation of
environmental marketing at the enterprise]. Young Scientist, 4 (31), P. 35-38.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Економічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).