РИНОК КВІТКОВОЇ ПРОДУКЦІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.36742/2410-0919-2024-1-3

Ключові слова:

ринок, теорія, методологія, квіткова продукція, маркетинг

Анотація

Вступ. Ринок квіткової продукції є важливою складовою аграрного сектору та має значний економічний потенціал. Він охоплює всі аспекти виробництва, обробки, розподілу і споживання квіткових товарів, які використовуються як для декоративних, так і для функціональних цілей. Вивчення теоретичних та методологічних аспектів ринку квіткової продукції є надзвичайно важливим для розуміння його структури, особливостей функціонування та факторів, що впливають на його розвиток. Враховуючи багатогранність ринку квіткової продукції, його дослідження потребує комплексного підходу, який включає аналіз економічних, соціальних та екологічних аспектів.

Методи. У процесі дослідження використовувалися наступні методи дослідження: діалектичний, контент-аналіз, абстрактно-логічний, метод наукового узагальнення, індукції, дедукції і статистичного аналізу.

Результати. У статті розглянуті теоретичні та методологічні аспекти ринку квіткової продукції. Проведений аналіз основних підходів до визначення поняття «ринок» в економічній науці та його застосування до ринку квіткової продукції. Виявлено специфічні особливості функціонування ринку квіткової продукції в сучасних умовах та визначено основні фактори, що впливають на попит і пропозицію квіткової продукції. Стаття окреслює напрями покращення функціонування ринку квіткової продукції та підвищення його ефективності.

Перспективи. Подальші дослідження ринку квіткової продукції мають зосередитися на глибшому аналізі впливу глобальних економічних та екологічних змін на його функціонування.

Посилання

Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy. Retrieved from https// www.ukrstat.gov.

Mochernyi, S.V. (Ed.). (2002). Ekonomichna entsyklopediia [Economic encyclopedia]. Kyiv : Akademiia.

Marshall, A. (1993). Printsipy ekonomicheskoy nauki [Principles of economic science]. Moscow : Progress-Unives.

Marketynh: teoriia i praktyka : navchalny posibnyk [Marketing: theory and practice: study guide]. (1994). Kyiv : Vyshcha shkola.

Pushkar, M.S., & Pinkhasik, V.A. (1993). Osnovy marketinga [Fundamentals of marketing]. Ternopol : Visnyk.

Sabluk, P.T., Karych, D.Ya., & Kovalenko, Yu.S. (2002). Osnovy orhanizatsii silskohospodarskoho rynku [Basics of the organization of the agricultural market]. Kyiv : IAE UAAN.

Mochernyi, S.V. (2001). Osnovy ekonomichnoi teorii : navchalnyi posibnyk [Fundamentals of economic theory: basic textbook]. Ternopil : Aston.

Klymko, H.N. (1997). Osnovy ekonomichnoi teorii: politekonomichnyi aspekt [Fundamentals of economic theory: polyeconomic aspect]. Kyiv : Znannia.

Butko, M.P. (2005). Rehionalni osoblyvosti ekonomichnykh transformatsii v perekhidnii ekonomitsi [Regional features of economic transformations in the transition economy]. Kyiv : Znannia Ukrainy.

Bashnianyn, H.I. (1999). Politychna ekonomiia [Political economy]. Kyiv : IZMN.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-24

Як цитувати

Колесніков, А. (2024). РИНОК КВІТКОВОЇ ПРОДУКЦІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ. Економічний дискурс, (1-2), 26–34. https://doi.org/10.36742/2410-0919-2024-1-3

Номер

Розділ

Статті