РИНОК КВІТКОВОЇ ПРОДУКЦІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.36742/2410-0919-2024-1-3Ключові слова:
ринок, теорія, методологія, квіткова продукція, маркетингАнотація
Вступ. Ринок квіткової продукції є важливою складовою аграрного сектору та має значний економічний потенціал. Він охоплює всі аспекти виробництва, обробки, розподілу і споживання квіткових товарів, які використовуються як для декоративних, так і для функціональних цілей. Вивчення теоретичних та методологічних аспектів ринку квіткової продукції є надзвичайно важливим для розуміння його структури, особливостей функціонування та факторів, що впливають на його розвиток. Враховуючи багатогранність ринку квіткової продукції, його дослідження потребує комплексного підходу, який включає аналіз економічних, соціальних та екологічних аспектів.
Методи. У процесі дослідження використовувалися наступні методи дослідження: діалектичний, контент-аналіз, абстрактно-логічний, метод наукового узагальнення, індукції, дедукції і статистичного аналізу.
Результати. У статті розглянуті теоретичні та методологічні аспекти ринку квіткової продукції. Проведений аналіз основних підходів до визначення поняття «ринок» в економічній науці та його застосування до ринку квіткової продукції. Виявлено специфічні особливості функціонування ринку квіткової продукції в сучасних умовах та визначено основні фактори, що впливають на попит і пропозицію квіткової продукції. Стаття окреслює напрями покращення функціонування ринку квіткової продукції та підвищення його ефективності.
Перспективи. Подальші дослідження ринку квіткової продукції мають зосередитися на глибшому аналізі впливу глобальних економічних та екологічних змін на його функціонування.
Посилання
Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy. Retrieved from https// www.ukrstat.gov.
Mochernyi, S.V. (Ed.). (2002). Ekonomichna entsyklopediia [Economic encyclopedia]. Kyiv : Akademiia.
Marshall, A. (1993). Printsipy ekonomicheskoy nauki [Principles of economic science]. Moscow : Progress-Unives.
Marketynh: teoriia i praktyka : navchalny posibnyk [Marketing: theory and practice: study guide]. (1994). Kyiv : Vyshcha shkola.
Pushkar, M.S., & Pinkhasik, V.A. (1993). Osnovy marketinga [Fundamentals of marketing]. Ternopol : Visnyk.
Sabluk, P.T., Karych, D.Ya., & Kovalenko, Yu.S. (2002). Osnovy orhanizatsii silskohospodarskoho rynku [Basics of the organization of the agricultural market]. Kyiv : IAE UAAN.
Mochernyi, S.V. (2001). Osnovy ekonomichnoi teorii : navchalnyi posibnyk [Fundamentals of economic theory: basic textbook]. Ternopil : Aston.
Klymko, H.N. (1997). Osnovy ekonomichnoi teorii: politekonomichnyi aspekt [Fundamentals of economic theory: polyeconomic aspect]. Kyiv : Znannia.
Butko, M.P. (2005). Rehionalni osoblyvosti ekonomichnykh transformatsii v perekhidnii ekonomitsi [Regional features of economic transformations in the transition economy]. Kyiv : Znannia Ukrainy.
Bashnianyn, H.I. (1999). Politychna ekonomiia [Political economy]. Kyiv : IZMN.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).