РОЗВИТОК ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ГЛОБАЛЬНИХ КОМПАНІЙ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

Taras Demkura

Анотація


Вступ. У сучасних умовах функціонування компаній мережевого маркетингу в Україні потребує пошуку нових методів та підходів до обґрунтування розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій. Методи – теоретичного узагальнення й порівняння, статистичного аналізу, абстрактно- логічний, методи аналізу та синтезу. Результати. Наукова новизна полягає в виділенні двох рівнів при розробці системи комунікативних заходів: державні та місцеві органи влади та безпосередньоMLM–компаній. Основними завданнями, що повинні бути реалізовані на рівні держави є: сприяння та просування ідеї самозайнятості за рахунок підвищення обізнаності, покращення системи навчання з мережевого маркетингу; сприяння у формуванні позитивного іміджу компаній мережевого маркетингу за рахунок впровадження законодавчих змін стосовно прямого продажу та мережевого маркетингу, розвитку саморегулювання; підтримка українських MLM- компаній та сприяння їхньому виходу на зарубіжні ринки через проведення інформаційних кампаній та семінарів з залученням представників MLM-компаній, допомоги по впровадженню європейських стандартів та доступу до зарубіжних ринків. Заходи щодо покращення комунікацій на рівні компаній повинні охоплювати наступні напрями: покращення роботи щодо підвищення рівня усвідомленості через проведення іміджевої реклами, PR–заходів та розвитку SMM; з метою залучення до співпраці – використовувати системний підхід в процесі навчання та внести зміни щодо стимулювання дистриб’юторів, виокремивши в окрему групу покупців; для утримання дистриб’юторів – здійснювати розвиток програм лояльності. Перспективи. Запропонована програма дасть можливість як державним, так і місцевим органам влади більш системно та цілеспрямовано проводити роботу щодо розвитку підприємництва, а українським MLM–компаніям підвищити результативність своєї діяльності.

Ключові слова


програма; дистриб’ютори; іміджева реклама; маркетингові комунікації; компанії мережевого маркетингу; інструменти маркетингових комунікацій

Повний текст:

PDF

Посилання


Офіційний сайт Всесвітньої федерації асоціацій прямого продажу. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://wfdsa.org

Глобальные исследования предпринимательства Amway [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://news.amway.ua/ager/

Federal Trade Commission Protective American’s consumers [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ftc.gov/

Multi-Level Marketing and Scheme of Pyramid selling. Sec.55 and 55.1 of the competition act draft March 31, 2008/ [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.competitionbureau.cc.ca/eic/site/cb-bc.nsf/uwapi/Eng- MLM-Info-Bulletin

Green, P. S. Winning PR Tactics / P. S. Green. – London, 1994.

Ламбен, Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. 2-е изд. / Ж.-Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг. – СПб.: Питер, 2011. – 720 с.

Шкурупська, І. О. Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / І. О. Шкурупська // Международная научная конференция MicroCAD : Секція №16 – Сучасні технології в економіці та менеджменті. – НТУ "ХПИ", 2016. – С. 347.

Курбан, О. В. PR у маркетингових комунікаціях: [навч. посібник] / О. В.Курбан. – К.: Кондор- Видавництво, 2014. – 246 с.

Ілляшенко, С.М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд / С.М. Ілляшенко, Т.Є. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 3. – С. 20-32.

Примак, Т.О. Зміст та значення інтегрованих маркетингових комунікацій: синергічний ефект / Т. Примак // Проблеми науки. –2002. – №7. – С.36-43.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.


Ліцензія Creative Commons ГО "Науковий клуб "СОФУС"
Львівський торговельно-економічний університет
Подільський державний аграрно-технічний університет