РОЗВИТОК ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ГЛОБАЛЬНИХ КОМПАНІЙ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
програма, дистриб’ютори, іміджева реклама, маркетингові комунікації, компанії мережевого маркетингу, інструменти маркетингових комунікаційАнотація
Вступ. У сучасних умовах функціонування компаній мережевого маркетингу в Україні потребує пошуку нових методів та підходів до обґрунтування розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій. Методи – теоретичного узагальнення й порівняння, статистичного аналізу, абстрактно- логічний, методи аналізу та синтезу. Результати. Наукова новизна полягає в виділенні двох рівнів при розробці системи комунікативних заходів: державні та місцеві органи влади та безпосередньоMLM–компаній. Основними завданнями, що повинні бути реалізовані на рівні держави є: сприяння та просування ідеї самозайнятості за рахунок підвищення обізнаності, покращення системи навчання з мережевого маркетингу; сприяння у формуванні позитивного іміджу компаній мережевого маркетингу за рахунок впровадження законодавчих змін стосовно прямого продажу та мережевого маркетингу, розвитку саморегулювання; підтримка українських MLM- компаній та сприяння їхньому виходу на зарубіжні ринки через проведення інформаційних кампаній та семінарів з залученням представників MLM-компаній, допомоги по впровадженню європейських стандартів та доступу до зарубіжних ринків. Заходи щодо покращення комунікацій на рівні компаній повинні охоплювати наступні напрями: покращення роботи щодо підвищення рівня усвідомленості через проведення іміджевої реклами, PR–заходів та розвитку SMM; з метою залучення до співпраці – використовувати системний підхід в процесі навчання та внести зміни щодо стимулювання дистриб’юторів, виокремивши в окрему групу покупців; для утримання дистриб’юторів – здійснювати розвиток програм лояльності. Перспективи. Запропонована програма дасть можливість як державним, так і місцевим органам влади більш системно та цілеспрямовано проводити роботу щодо розвитку підприємництва, а українським MLM–компаніям підвищити результативність своєї діяльності.Посилання
Офіційний сайт Всесвітньої федерації асоціацій прямого продажу. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://wfdsa.org
Глобальные исследования предпринимательства Amway [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://news.amway.ua/ager/
Federal Trade Commission Protective American’s consumers [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ftc.gov/
Multi-Level Marketing and Scheme of Pyramid selling. Sec.55 and 55.1 of the competition act draft March 31, 2008/ [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.competitionbureau.cc.ca/eic/site/cb-bc.nsf/uwapi/Eng- MLM-Info-Bulletin
Green, P. S. Winning PR Tactics / P. S. Green. – London, 1994.
Ламбен, Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. 2-е изд. / Ж.-Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг. – СПб.: Питер, 2011. – 720 с.
Шкурупська, І. О. Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / І. О. Шкурупська // Международная научная конференция MicroCAD : Секція №16 – Сучасні технології в економіці та менеджменті. – НТУ "ХПИ", 2016. – С. 347.
Курбан, О. В. PR у маркетингових комунікаціях: [навч. посібник] / О. В.Курбан. – К.: Кондор- Видавництво, 2014. – 246 с.
Ілляшенко, С.М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд / С.М. Ілляшенко, Т.Є. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 3. – С. 20-32.
Примак, Т.О. Зміст та значення інтегрованих маркетингових комунікацій: синергічний ефект / Т. Примак // Проблеми науки. –2002. – №7. – С.36-43.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Економічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).