МАРКЕТИНГОВІ МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО БРЕНДУ КОМПАНІЙ МВОК
Ключові слова:
масові відкриті онлайн-курси, освітній стартап, професійний брендинг, маркетинговий комплексАнотація
Вступ. В умовах відкритості кордонів та насиченості освітнього простору інформацією національні вищі навчальні заклади не можуть залишатися пасивними гравцями на ринку освітніх послуг, бо в ситуації, коли пропозиція перевищує попит виникає потреба освоювати нові сегменти ринку і більш ретельно підходити до врахування інтересів усіх стейкхолдерів освітнього процесу. Саме тому, компанії МВОК все частіше вдаються до маркетингового інструментарію позиціонування освітніх продуктів та послуг, який дозволяє зайняти відповідну нішу на ринку освітніх установ іноземних держав. Методи. Дослідження проводилось на основі системного та процесного підходів до використання сучасних методів управління змінами. Матеріалами для даного дослідження слугували праці вітчизняних та зарубіжних вчених, а також власні спостереження і напрацювання. В написаній статті використовувалися такі методи дослідження, як: порівняльно-аналітичний, спостереження, а також графічний метод подання інформації. Результати. У статті обґрунтовано значимість персонального брендингу для просування професійного іміджу та максимізації статусу освітніх онлайнстартапів. Дано оцінку елементам маркетингового комплексу, його суб’єктам та об’єктам. Визначено основні складові продуктової, цінової, комунікаційної та збутової політик. Перспективи пов’язані з обґрунтування напрямів ринкового позиціонування національних освітніх платформ з урахуванням зарубіжного досвіду.Посилання
Kurt, V.M. (2005). Branding it’s impact on the consumer purchasedecision-making process. L. :
Eurpoean business school London.
Trends in higher education marketing, enrollment, and technology (2015). Hanover Research.
Literature review of massive open online courses and other forms of online distance learning. Bis research paper (2013). London : Department for Business, Innovation and Skills.
Koller, D. (2012, June). What we’re learning from online education [Video]. http://www.ted.com. Retrieved from http://www.ted.com/talks/daphne_koller_what_we_re_learning_from_online_education
Kolowich, S. (2013, February 21). How edX plans to earn, and share, revenue from its online courses. The Chronicle of Higher Education. http://chronicle.com. Retrieved from http://chronicle.com/article/How-EdX-Plansto-
Earn-Revenue/137433/
McHugh, M. (2012, September 19). Coursera adds Columbia, Brown, and more to its roster of universities helping it digitalize higher education. Digital Trends. http://www.digitaltrends.com. Retrieved from
http://www.digitaltrends.com/social-media/coursera-adds-columbia-brown-and-more/
Andrea, K. Iskandar (2016). Coursera's Business Level Strategy. A dissertation submitted for the degree of Master of Business Administration. China: South China University of technology Guangzhou.
Coursera’s Competitive Advantage: Defining the MOOC Industry. https://paroikos.org. Retrieved from
https://paroikos.org/2016/01/09/defining-the-mooc-industry/.
Osetskyi, V.L., & Tatomyr, I.L. (2017). Rol masovykh vidkrytykh onlain-kursiv u suchasnomu «osvitnomu landshafti» [The role of massive open online courses in the modern “educational landscape”]. Ekonomika Ukrainy [Ukraine economy], 12, 86 – 98.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Економічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).