МАРКЕТИНГОВІ МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО БРЕНДУ КОМПАНІЙ МВОК

Автор(и)

  • Ірина Татомир Дрогобицький державний університет імені Івана Франка,м. Дрогобич, Україна,

Ключові слова:

масові відкриті онлайн-курси, освітній стартап, професійний брендинг, маркетинговий комплекс

Анотація

Вступ. В умовах відкритості кордонів та насиченості освітнього простору інформацією національні вищі навчальні заклади не можуть залишатися пасивними гравцями на ринку освітніх послуг, бо в ситуації, коли пропозиція перевищує попит виникає потреба освоювати нові сегменти ринку і більш ретельно підходити до врахування інтересів усіх стейкхолдерів освітнього процесу. Саме тому, компанії МВОК все частіше вдаються до маркетингового інструментарію позиціонування освітніх продуктів та послуг, який дозволяє зайняти відповідну нішу на ринку освітніх установ іноземних держав. Методи. Дослідження проводилось на основі системного та процесного підходів до використання сучасних методів управління змінами. Матеріалами для даного дослідження слугували праці вітчизняних та зарубіжних вчених, а також власні спостереження і напрацювання. В написаній статті використовувалися такі методи дослідження, як: порівняльно-аналітичний, спостереження, а також графічний метод подання інформації. Результати. У статті обґрунтовано значимість персонального брендингу для просування професійного іміджу та максимізації статусу освітніх онлайнстартапів. Дано оцінку елементам маркетингового комплексу, його суб’єктам та об’єктам. Визначено основні складові продуктової, цінової, комунікаційної та збутової політик. Перспективи пов’язані з обґрунтування напрямів ринкового позиціонування національних освітніх платформ з урахуванням зарубіжного досвіду.

Біографія автора

Ірина Татомир, Дрогобицький державний університет імені Івана Франка,м. Дрогобич, Україна

к.е.н., доцент кафедри економіки та менеджменту

Посилання

Kurt, V.M. (2005). Branding it’s impact on the consumer purchasedecision-making process. L. :

Eurpoean business school London.

Trends in higher education marketing, enrollment, and technology (2015). Hanover Research.

Literature review of massive open online courses and other forms of online distance learning. Bis research paper (2013). London : Department for Business, Innovation and Skills.

Koller, D. (2012, June). What we’re learning from online education [Video]. http://www.ted.com. Retrieved from http://www.ted.com/talks/daphne_koller_what_we_re_learning_from_online_education

Kolowich, S. (2013, February 21). How edX plans to earn, and share, revenue from its online courses. The Chronicle of Higher Education. http://chronicle.com. Retrieved from http://chronicle.com/article/How-EdX-Plansto-

Earn-Revenue/137433/

McHugh, M. (2012, September 19). Coursera adds Columbia, Brown, and more to its roster of universities helping it digitalize higher education. Digital Trends. http://www.digitaltrends.com. Retrieved from

http://www.digitaltrends.com/social-media/coursera-adds-columbia-brown-and-more/

Andrea, K. Iskandar (2016). Coursera's Business Level Strategy. A dissertation submitted for the degree of Master of Business Administration. China: South China University of technology Guangzhou.

Coursera’s Competitive Advantage: Defining the MOOC Industry. https://paroikos.org. Retrieved from

https://paroikos.org/2016/01/09/defining-the-mooc-industry/.

Osetskyi, V.L., & Tatomyr, I.L. (2017). Rol masovykh vidkrytykh onlain-kursiv u suchasnomu «osvitnomu landshafti» [The role of massive open online courses in the modern “educational landscape”]. Ekonomika Ukrainy [Ukraine economy], 12, 86 – 98.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-29

Як цитувати

Татомир, І. (2018). МАРКЕТИНГОВІ МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО БРЕНДУ КОМПАНІЙ МВОК. Економічний дискурс, (1), 24–32. вилучено із http://ed.pdatu.edu.ua/article/view/146076

Номер

Розділ

Статті